Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Воскресенье
19.08.2018, 12:59
Портфолио учителя самопознания
Главная Каталог статей Мой профильРегистрация ВыходВход
Меню сайта

***************

Разделы
Резюме [1]
Сертификаты по итогам курсов повышения квалификации [1]
Разработки панорамных уроков и семинаров, проведенных для педагогов [3]
Разработки мастер-классов, проведенных на республиканских и международных мероприятиях [1]
Опубликованные в печати статьи, методические разработки, книги, учебные пособия и учебники [3]
Авторские программы и методики [1]

Праздники дня

Я в ТОПах

Новости

Главная » Статьи » Аттестация НИШ » Разработки панорамных уроков и семинаров, проведенных для педагогов

Семинар по полиязычаю. Панорамный интегрированный урок (самоп./каз.яз)

Күні: 29.03.2011 

Пәні: қазақ тілі, өзін-өзі тану

Мұғалімдері: Кушерова Л.К.

Волченко Е.В.

 

Тақырыбы: Тіл дамыту. Мәтінмен жұмыс « Атасы мен немересі»

Тема: Все начинается с семьи.

 

Мақсаты:

1.  Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін жүйелеу, жинақтау,қорытындылау;

2.   Оқушылардың  ауызша және жазбаша тілдік стильдерін дамыту, ойлау өрістері мен дүниетанымдық көзқарас шеңберлігін кеңейту. Шығармашылық іскерліктерін арттыру;

3.   Жақсы қасиеттерге, адамгершілікке баулу. Жақсы оқып, үлгілі, білімді болуға, табиғатқа жанашырлық көзбен қарауға, қадірлеуге тәрбиелеу.

 

Цель урока: создание условий для формирования общечеловеческих ценностей.

 

Задачи:

•Формирование понятий «доброта», «любовь», «уважение»;

•Развитие умений логического мышления письменную и устную речь;

•Воспитание нравственных качеств по отношению к своей семье, старшему поколению.

 

Сабақтың түрі:  кіріктірілген сабақ

Вид урока: интегрированный урок

 

Сабақтың әдісі:  суретті болжау, дұрыс-бұрысын анықтау,жеке, топпен жұмыс 

Методические приемы:просмотр видеоролика, обсуждение, беседа, творческая деятельность, круг «От сердца к сердцу»

 

Көрнекілігі: слайд-шоу «Мейірімділік»,музыка,(Немере, бәкі, сапты аяқ, ата, баласы мен келіні) суреттер,ақ қағаздар, түрлі түсті қарындаштар,магниттер

 

Наглядность:видео ролик, слайд-шоу, раздаточный материал для творческой работы.

 

Сабақ барысы:

Ход урока

 

I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.(1мин)

Слайд-шоу «Мейірімділік» (интерактивті тақта арқылы слайдтармен  танысып оқу)

 

Мүмкіндігіңше мейрімділік жасауға тырыс!

Қай кезде болмасын,

Кімге болмасын,

Қай жерде болмасын,

Қандай жағдай болмасын,

Қолыңнан келгенінше,

Өмір бойы мейрімділік жасап өт!

Сабағымыз сәтті өту үшін бір-бірімізге жақсы тілек Қуаныш шеңберіне тұрып  айтамыз.

 (тілектер: шыдамдылық, мейрімділік, жауапкершілік, белсенділік, ұқыптылық, талпыныс, көңілді болу, ынтымақтастық, позитивтілік)

 

II.Қызығушылықты ояту:

Ой шақыру:

-                                                                                                                                                                   Балалар, бүгін біз топтасып жұмыс жасаймыз.

 

Тапсырма:  Топпен жұмыс. Суретті болжау стратегиясы. (5мин)

Немере, бәкі, сапты аяқ, ата, баласы мен келіні  суреттерін интерактивті тақтаға шығарып қою.

 

Оқушылар суреттерке қарап әңгіме құрастырады. (Жұмысты жазып болғаннан кейін оқушылар қаламдарын партаға қояды,  мұғалім кімнің қаламын алады сол оқушы жауап береді.) Қалам тастау статегиясы қолдану

 

Енді оқушыларды  мәтіннің  түп-нұсқасымен таныстыру.  Диктор мәтінді музыкамен оқиды. (1мин)

 

Атасы мен немересі

Атай қартайып күші кеміді, нашар көреді, ішкен тамағын алдына төгіп алатын болды.Не үшін десеңіз, оның аяқ-қолы кәріліктен қалтыраушы еді. Атайдың бұл ісі баласы мен келініне ұнамады. Олар атайға тамақты алдына жаман дастарқан жайып, жаман ыдысқа құйып бөлек беретін болды. Немересі өзінің әкесіне атамды бөлек отырғызба деуге батылы бармады.

Бала бір күні ағашты жонып отырады. Әкесі көріп: « Шырағым, не істеп отырсың?» - деді. Сонда баласы: «Сапты аяқ істеп отырмын, шешем екеуің атам құсап қартайғанда сендерге тамақты осы ыдысқа  құйып беремін» -деді. Бұл сөзді естіп шалдың баласы ұялып , әкесін бөлек отырғызып тамақ беруді қойды. Атасы мен немересі бірге отырып тамақтанатын болды.

 

Сөздік жұмысы:

Қартайу- стареть старость

Күші кеміді- силы ослабели

Кәрлік- старость

Келін- сноха

Батыл смелость

Жону- стругать(дерево)

Сапты аяқ- кружка с ручкой

Ұялу- стесняться

 

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіздер.

1.    Атасы қартайып  қандай болды?

2.    Оның аяқ-қолы неліктен қалтыраушы еді?

3.    Бұндай  ісі кімдерге ұнамады?

4.    Баласы мен келіні атасына тамақты қалай беретін болды?

5.    Немересі әкесіне не деуге батылы бармады?

6.    Бір күні бала не істеді?

7.    Баласы әкесіне не деп жауап берді?

8.    Бұл сөзді естіп шалдың баласы қайтті?

 

Просмотр фильма "Не опоздай!"

- Задумывались ли вы когда-нибудь, почему стареют наши родители? Почему их головы покрывает седина? Почему их сердце так тревожится за нас и сильно болит?

- Всегда ли мы помним родительскую любовь?

- Мне хочется показать вам видеоролик, который, может быть, объяснит, почему сердце родителей полно заботы, тревоги и боли за нас

- Посмотрите, пожалуйста, фильм Ксении Симоновой. Будьте внимательны!!!

 

Обсуждение

1.    Какие у вас впечатления после просмотра?

2.    Куда и зачем мы не должны опоздать?

3.    Какую ошибку допустил юноша?

4.    А вы внимательны к свои родителям?

5.    Вы часто интересуетесь заботами ваших мам и пап?

 

Творческая работа

Учащимся предлагается создать пирамиду тех ценностей, которые должны воспитываться в семье, чтобы не возникало таких ситуаций как у героев видеоролика. В итоге у учащихся должен получиться образ счастливой семьи.

 

Защита работ

 

Круг «От сердца к сердцу»(каз.яз/русс.яз)

А сейчас я предлагаю встать в круг и закончить наш урок фразой: урок научил меня.....

Спасибо ребята. Любите друг друга и помните, что семья - это наша ценность, что все начинается с любви в семье!



Источник: http://self-knowledge.ucoz.ru/dobro.pptx
Категория: Разработки панорамных уроков и семинаров, проведенных для педагогов | Добавил: Ekaterina (26.01.2012)
Просмотров: 2469 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Block title

Block title

Социал. закладки

Мои опросы
Нравиться ли вам быть педагогом?
Всего ответов: 36

Мини-чат
200

Волченко Е.В.
Сделать бесплатный сайт с uCoz